Campionato Galego da FGVB

Dous equipos benxamíns participaron na primera proba do Campionato Galego da Federación Galega de Voleibol celebrada o 27 de xaneiro en Narón.

También te puede interesar

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *