Agencias de viajes

¡Nuestros estudiantes de 1º de ESO se embarcaron en una emocionante aventura como Agencias de Viajes durante 2 semanas!

En su clase de Xeografía, tuvieron que planificar un viaje completo, desde fechas hasta destinos, pasando por la búsqueda de vuelos, alojamiento, documentos necesarios y los mejores lugares para visitar.

¡Y vaya si cumplieron con creces el desafío!

Si aún no tenéis decidido a dónde iros estas vacaciones de Semana Santa, ¡coged ideas!

Seguir leyendo

Viaxamos á prehistoria

Neste mes de decembro recibimos a visita de 3 arqueólogos do Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre Campo Lameiro para compartir coñecementos sobre a prehistoria cos alumnos e alumnas de 1º de ESO.

Na asignatura de Xeografía e Historia adicamos todo o mes ao estudo deste periodo da historia, e grazas á visita destes especialistas, puideron ver e tocar réplicas dos instrumentos, ferramentas e utensilios que utilizaban os nosos antepasados. Pola tarde os nosos alumnos aprenderon a facer lume por fricción, como antigamente, pero necesitan un pouco máis de práctica!

Noutra sesión, aprenderon a pintar coma na prehistoria, representando imaxes de caza, vida cotiá e natureza. Máis tarde montamos a nosa propia cova debaixo das escaleiras do edificio de ESO para que tódolos compañeiros poidan contemplar as pinturas rupestres do Liceo.

Esta experiencia práctica non só profundizou os seus coñecementos históricos, senón que tamén fomentou a creatividade, o traballo en equipo e a curiosidade pola nosa historia común.

Seguir leyendo

Aprendemos sobre a prehistoria

Neste mes de decembro recibimos a visita de 3 arqueólogos do Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre Campo Lameiro para compartir coñecementos cos alumnos e alumnas de 1º de ESO. Na asignatura de Xeografía e Historia adicamos todo o mes ao estudo da Prehistoria, e grazas á visita destes especialistas, puideron ver e tocar réplicas dos instrumentos que se utilizaban nese período da historia e intentar facer lume cun arco. Que difícil! O aire que facía non axudaba, e menos mal que a choiva deunos marxe para rematar o taller!

Posteriormente, os alumnos de 1º ESO, seguindo as instruccións das profes de Plástica e Xeografía e Historia, tiveron como reto pintar coma no Paleolítico. Utilizando carboncillo e pintura de dedos, e seguindo modelos da época, pintaron símbolos, siluetas de mans, animais, escenas de caza…

Os resultados foron excelentes e, á volta das vacacións prepararemos a nosa famosa cova.

Seguir leyendo

Proceso electoral

Por fin tenemos gobierno y parlamento, tras las elecciones, que fueron un éxito, con la participación del 68,1% del censo, procedimos a la distribución de los escaños utilizando la ley electoral D´Hondt.

El reparto fue el siguiente:

  • 11 EDUardo
  • 5 EDUburguer33
  • 5 EDUlabel
  • 4 EDUen

Nuestro parlamento se compone de 25 escaños y como no había mayoría absoluta, EDUardo hizo una ronda de consultas y tuvo una semana para pactar. El resultado fue un pacto entre EDUardo y EDUlabel conformando un gobierno entre los dos de 5 miembros.

Los cargos son los siguientes:

  • Presidente: Mateo M. (EDUardo)
  • Vicepresidente: Ricardo D. (EDUlabel)
  • Ministro de cultura: Enrique H. (EDUardo)
  • Ministra de educación: Lidia P. (EDUardo)
  • Ministra de deportes: Jimena P. (EDUlabel)

El último paso es la entrega de los programas electorales al Director del Centro.

Espero que este proyecto de Xeografía e Historia os haya gustado y os ayudase a entender mejor el proceso electoral. Queremos agradecer la participación de los profesores de Lingua Galega, Plástica y profesores de Xeografía de 4º de ESO.

Pero lo más importante fue la implicación del alumnado de todos los cursos de ESO.

Seguir leyendo

Campaña electoral

Ayer, nuestro salón de actos se convirtió en un hervidero de ideas y propuestas cuando los 4 partidos políticos conformados por estudiantes de ESO realizaron su campaña electoral. Cinco representantes por partido se alzaron frente a sus compañeros, cada uno presentando un programa cargado de energía, entusiasmo y, sobre todo, nuevas ideas.

Las tensiones eran palpables en el aire mientras cada grupo se preparaba para exponer su visión y planes. Los murmullos y el nerviosismo llenaban la sala, evidenciando la importancia del evento para cada partido. Los discursos estuvieron llenos de argumentos sólidos y propuestas innovadoras, buscando persuadir a sus compañeros para que respaldaran sus ideales.

Cada grupo se esforzó por transmitir su mensaje de manera clara y concisa, describiendo detalladamente las propuestas educativas que buscaban implementar si eran elegidos. Desde mejoras en el horario escolar hasta propuestas sobre actividades extracurriculares, cada partido mostró su visión única sobre cómo hacer del centro un lugar aún mejor.

La audiencia escuchaba con interés cada argumento y propuesta. La sala se convirtió en un crisol de opiniones y reflexiones, mientras los estudiantes absorbían cada detalle de las plataformas presentadas.

Al final de la mañana, cada representante salió del escenario con un rostro de satisfacción y orgullo por haber logrado comunicar su mensaje de manera efectiva. A pesar de la competencia entre los partidos, reinaba un espíritu de camaradería y respeto mutuo entre todos los involucrados.

El evento resultó ser un escaparate para la democracia en acción, brindando a los estudiantes una oportunidad invaluable para entender el proceso político y ejercer su derecho a votar de manera informada. Más allá de los resultados, esta experiencia dejará una huella duradera en la comunidad escolar, fomentando el debate constructivo y la participación activa de los jóvenes en los asuntos que les conciernen.

Este fin de semana comienza el período de reflexión, y el próximo martes 5 de diciembre, celebraremos las Elecciones en el Liceo La Paz.

Seguir leyendo

O proceso electoral cobra vida nas aulas

Nunha emocionante e educativa iniciativa, os estudiantes de 3º y 4º de ESO están explorando estas semanas o complexo mundo da política e o proceso electoral directamente dende as súas aulas. A asignatura de Xeografía e Historia convertiuse nun espazo para a aprendizaxe práctica, onde cada clase traballou na creación dun partido político, os seus propios programas e candidatos para as eleccións simuladas.

Cada partido das clases de 3º elaborou un detallado programa con oito propostas para a Lei de Educación (coa axuda do Departamento de Galego), deseñou o seu logo distintivo (co Departamento de Plástica) e seleccionou ós seus candidatos, ademáis de nomear un portavoz que representaría os seus ideais. Pero a actividade non rematou ahí: os alumnos e alumnas de 4º realizaron un censo electoral, prepararon as cartas para os membros das mesas electorais. Todo o  proceso electoral levouse a cabo coa seriedade e a emoción dunhas eleccións reais.

Esta experiencia permite ós nosos estudiantes mergullarse de cheo na política, comprendendo o valor da participación democrática e os desafíos do proceso electoral. O día 5 de decembro os nosos corredoiros encheránse de papeletas, urnas e moita emoción. Non esquezades o DNI para votar!

 

Seguir leyendo