25N Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer

El pasado lunes 25 de noviembre celebramos en nuestro centro el Día Internacional de la Eliminación de la Violencia en contra de la Mujer.

Los/ las más pequeños/as de Primaria, que trabajan día a día valores como la igualdad, empatía y respeto, realizaron varias actividades y murales para expresar toda su tolerancia cero hacia cualquier tipo de abuso.

Pintaron sus manos de morado para estar más cerca de todas aquellas mujeres que, actualmente, siguen sufriendo violencia.

Crear un futuro mejor, está en nuestras manos 💜

Seguir leyendo

III Xornada de Superheroínas e Superheroes

Un ano máis o alumnado de 1º y 2º de Primaria participou na III Xornada de Superheroínas e Superheroes organizada pola Fundación La nineta dels Ulls, baixo o lema: E ti, que superpoder tes?

O obxectivo desta iniciativa é seguir traballando o respecto e a tolerancia cara a diferenza, así como a aceptación e o recoñecemento das propias capacidades persoais, reivindicando que todos os nenos, nenas e adolescentes poidan ser unha superheroína ou un superheroe.

Esta iniciativa tamén pretende darlle visibilidade ao retinoblastoma, o cancro ocular máis frecuente en nenos/as menores de 6 anos, coa misión de potenciar a súa investigación para mellorar a calidade de vida dos/as pacientes e das súas familias.

Hoxe, Día da Infancia, aproveitamos para compartir con todos vós un vídeo que tódolos nenos, coa colaboración das súas familias, e os titores de 1º e 2º  preparaon durante a semana pasada. Ademáis de traballar estes valores tan importantes e axudar cunha boa causa, pasámolo en grande!

Seguir leyendo

Escuela con Superpoderes

El pasado mes de noviembre el alumnado de 1º y 2º de Educación Primaria han participado en la 2ª Jornada de Superheroínas y Superhéroes organizada por la Fundación La nineta dels Ulls, bajo el lema: ¿Y tú, qué superpoder tienes?

Hemos trabajado el respeto y la tolerancia hacia la diferencia, la aceptación y reconocimiento de las propias capacidades personales que suman hacia el bien común.

Por otro lado, el objetivo principal es promover la inclusión de todos/as los/as niños y niñas en las aulas, porque todos somos diferentes y, por eso, todos/as somos especiales.

Os dejamos un vídeo en donde profes y alumnos/as nos lo hemos pasado en grande.

Seguir leyendo