Primeira Autonómica de Voleibol

Tódolos nosos equipos federados participarán nesta tempada na Primeira Autonómica.

Mentres alevíns e infantís mantivéronse na división, as cadetes e xuvenís acadaron o ascenso nas fases disputadas esta fin de semana.

Parabéns!

También te puede interesar

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *