Fase Final do Campionato Galego da FGVb

O noso equipo Benxamín de voleibol que participou na Fase Final do Campionato Galego da FGVb acadou a medalla de bronce. ¡Parabéns!

 

También te puede interesar

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *