Campionato Galego Benxamín e da Copa Alevín

O pasado domingo celebrouse en Narón a primeira proba do Campionato Galego Benxamín e da Copa Alevín da FGVb, na que participaron seis equipos liceístas.

También te puede interesar

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *