O noso equipo infantil de voleibol acadou onte en Pontevedra o Campionato Galego, no que participou como primeiro clasificado da liga regular logrando o pase para o certame nacional que se celebrará en Asturias a finais de maio.
Parabéns!
Profesora de Educación Primaria y Coordinadora de la Actividad Extraescolar de Voleibol



















3 comentarios
Enhorabuena a ese equipazo unas niñas excepcionales deportivamente y como personas
Enhorabuena sois las mejores jugadoras que he visto!!!!
¡Muchas gracias por tu comentario Mariana!