Campioas!

O noso equipo infantil de voleibol acadou onte en Pontevedra o Campionato Galego, no que participou como primeiro clasificado da liga regular logrando o pase para o certame nacional que se celebrará en Asturias a finais de maio.

Parabéns!

También te puede interesar

3 comentarios

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *